הובלות משרדים

הובלות משרדים

הובלה של משרד

הובלות משרדים חייבות להיעשות על ידי חברה אשר מומחית ובעלת ניסיון בכל הקשור אל הובלת תכולה של משרדים ומודעת לכך שיש לבצע את ההובלה בשעות שאינן שעות הפעילות של המשרד ובצורה חכמה ומהירה אשר תאפשר לאנשי המשרד לחזור לפעילותם מיידית לאחר תום ההובלה.
בחירה נכונה של חברה אשר מבצעת הובלות של משרדים תבטיח לכם תכנון מושכל של העברת הציוד המשרדי, הובלה מהירה, חסכון כספי, שימוש באנשי מקצוע לשם פירוק והרכבת חפצים וריהוט, תכולה אשר תגיע בשלמותה וללא נזקים למשרד החדש והכי חשוב הובלה אשר לא תשבית את המשרד מיום עבודה.

 

שעות ההובלה של המשרד

חברה אשר מומחית בכל הקשור אל הובלות משרד תוביל את כל הציוד הנדרש בשעות בהן המשרד אינו פעיל, דהיינו, בשעות לא קונבנציונאליות. נציג חברת ההובלות יגיע אל העסק, יבדוק את התכולה אותה יש להעביר וישוחח עם מנהל העסק על מנת ללמוד מה הן שעות הפעילות של המשרד. שעות ההובלה הן לרוב שעות מוקדמות של הבוקר או שעות הערב המאוחרות.

 

אריזת המשרד

חברת הובלה תארוז את כל התכולה של המשרד שלכם ותתחיל להעביר את החפצים על פי סדר חשיבותם.

קחו בחשבון כי ישנם חפצים אשר נדרשים על מנת שהמשרד שלכם ימשיך לתפקד כמו שולחן מנהלים, המחשבים, בר המים, מכשירי פקסימילייה ותהליך האריזה לוקח מספר שעות, לכן אנשי המקצוע של החברה יתחילו באריזת החפצים אשר אינם נדרשים לכם בצורה שוטפת בעת פעילות המשרד ורק לאחר סגירת המשרד יארזו כל שאר החפצים, הריהוט והמכשור בארגזים ומיכלים מיוחדים שיבטיחו שהם יועברו למשרד החדש ללא נזק. כל ארגז יקוטלג בהתאם לסוג התכולה בו. בצורה זו כל הדברים שלכם יארזו בצורה מסודרת וכן הפריקה שלהם תעשה בצורה מהירה ומסודרת, דבר אשר יבטיח לכם שהמשרד יחזור לפעילותו בצורה המהירה ביותר. לרוב, שירותי האריזה יעשו ביום שונה מיום ההובלה.
יש לקחת בחשבון כי שירות אריזת משרד הינו שירות נלווה ולכן הוא מדובר כאן בתוספת עלות על ההובלה עצמה.

 

הביטוח ותכולת המשרד

במשרדים קיימים חפצים רבים, ביניהם מכשור עדין ורגיש, כמו צגים של מחשב, ארונות זכוכית, מחשבים, מכונות שכפול ועוד. לכן, חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחרים חברת הובלות בעלת ניסיון רב בכל הקשור אל הובלת משרדים. חברה זו חייבת לבצע תכנון מקדים של העברת משרדים, התאמת האריזה הנכונה וכן ביטוח המבטיח לכם כי בכל מקרה בו יישבר מכשיר או ייגרם כל נזק לציוד, תוכלו לדרוש מהביטוח ומהחברה את הפיצוי הכספי הנדרש לרכישת ציוד חדש.

לסיכום, הובלת משרדים חייבת להתבצע בקפידה אך ורק על ידי חברת הובלות אשר מומחית בסוג זה של הובלה. כאן חשוב לבחור את הטוב ביותר ולא את הזול ביותר. דבר אשר יבטיח לכם הובלה מהירה, מקצועית ובטוחה של כל תכולת המשרד בשעות המתאימות לכם וכן אפשרות של פריקה והרכבה של הציוד במשרד החדש.