טיפים להובלת משרד

טיפים להובלת משרד

מעבר למשרד גדול או קטן יותר, זו הזדמנות מצוינת לעשות סדר בציוד של המשרד ולהעביר רק את הפריטים הנדרשים.

התארגנות של כל עובד לקראת מעבר משרדים

לקראת יום הובלת משרד, העובדים מקבלים הנחיות לעבור על כל הציוד שקיים בחדר של כל אחד מהם, אם יש דברים מיותרים שאין בהם שימוש, אפשר לזרוק אותם, להעביר לתרומה, או להעביר למחסנים וזאת על פי ההנחיות בכל מקום עבודה. מעבר לכך במשרדים שיש בהם קלסרים, מבצעים מבצע של סריקת כל החומר ויצירת קבצים ממוחשבים.

הקלסרים היחידים שנשארים הם אלו שיש בהם מסמכים מקוריים משפטיים, כמו לדוגמה התעודה של התאגדות החברה מטעם משרד המשפטים. לאחר שסורקים את כל המסמכים האחרים, אפשר לגרוס את הניירת וכך כמות הקלסרים מצטמצמת באופן משמעותי ביותר.

אריזת הציוד מכל חדר

כל עובד מקבל ארגזים מאסיביים והוא אורז בתוכם את כל התכולה שיש להעביר למשרד החדש. בתום האריזה הוא מדביק מדבקה צבעונית גדולה וברורה ובה כתוב את שמו של העובד ואת המיקום החדש שלו במשרד החדש, כמו לדוגמה קומה 3 חדר 305. בדרך זו המובילים יניחו את הארגזים הרלוונטיים במשרד החדש ולאור היעילות הזו, אפשר יהיה לסדר את החפצים במהירות וכך להתחיל לעבוד מהמשרד החדש.

אריזה של המחשוב

פריטי המחשוב הם עדינים ושבריריים ולכן רק איש מקצוע בתחום המחשוב ינתק את כל החיבורים, יארוז את המחשב, המקלדת, המדפסת וכל ציוד נוסף של העובד הספציפי בארגז ייעודי לכך וגם עליו תודבק המדבקה המתאימה.

בחירה של חברת הובלה למשרדים

הובלת משרדים אינה עניין של מה בכך ולכן כדי לבחור חברת הובלות אמינה ואחראית, כדאי לקבל המלצות מקולגות אשר ביצעו לאחרונה מעבר של משרד. אם הם היו מרוצים מההתנהלות מול חברה זו ומהמחירים הסבירים שהיא גבתה, כדאי להזמין אותם לצורך הובלת משרד.

הובלה של ציוד למשרד החדש

בהתאם למיקומו של המשרד הנוכחי ולמיקומו של המשרד החדש, אפשר להעביר את כל הציוד באופן ידני באמצעות עובדים או באמצעות מעלית, אם קיימת אופציה כזו.

הדרך הנוחה ביותר לצורך הובלת משרד היא באמצעות מנוף. באמצעות הרמפה שלו מורידים את כל הארגזים כלפי מטה והעובדים מניחים אותם בזהירות במשאית. כשמגיעים ליעד, מעלים שוב באמצעות הרמפה את כל הציוד למעלה ומעבירים אותו פנימה לתוך המשרד באמצעות פתח רחב שקיים במשרד במרפסת או במיקום של הוויטרינות.